Pages

Sunday, September 30, 2007

‘‘နအဖလုံး၀က်ဆုံးေတာ့မွာပါ၊ ၂၀၀၈ ဟာ က်ေနာ္တို႔ ရဲ႕ ဓမၼတရားရဲ႕ေအာင္ပြဲပါ’’

က်ေနာ္လုံး၀ယုံၾကည္တယ္။ သိပ္မၾကာခင္မွာ နအဖ လုံး၀ျပဳတ္က်ေတာ့မွာပါ။ လုံး၀က်ေနာ္ယုံတယ္။ ဘုရားကိုဖ်က္၊ ေက်ာင္းကိုဖ်က္၊ သံဃာကိုသတ္၊ အျပစ္မဲ့ျပည္သူေတြကိုသတ္၊ ရက္ရက္စက္စက္နဲ႔ အဓမၼတရားေတြကို လက္ကိုင္ျပဳခဲ့တာအခု ကံတရားက သူတို႔ကို ခြင့္မျပဳေတာ့ပါ။ ၂၀၀၈ ခုႏွစ္ဟာ ဓမၼဘက္ေတာ္သားေတြရဲ႕ေအာင္ပြဲပါ။ နအဖ လုံး၀က်ဆုံးေတာ့မည္။ ၂၀၀၈ မွာ က်ေနာ္တို႔ ေသြးေျမက်ခဲ့တဲ့ သံဃာေတာ္အရွင္သူျမတ္မ်ား၊ ေက်ာင္းသားမ်ား၊ ျပည္သူမ်ား အတြက္ သာ့သနာ့ အလံ၊ ခြပ္ေဒါင္းအလံေတြကို ျမန္မာျပည္မွာ က်ေနာ္တို႔ ေအာင္လံလႊင့္ နိုင္ၾကေတာ့မယ္။ ယုံက်ပါ။ နအဖ က်ဆုံးေတာ့မယ္။ ၂၀၀၈ ခုႏွစ္ဟာ က်ေနာ္တို႔ ဓမၼတရားဘက္ေတာ္သားေတြရဲ႕ ေအာင္ပြဲ။